- Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z Myjni Samochodowej „KAROLINA” , zwanych dalej klientami.
- „KAROLINA” prowadzi działalność w postaci myjni ręcznej , gdzie usługa mycia i pielęgnacji pojazdów wykonywana jest stacjonarnie przy ul. Browarnej 86 w Elblągu.
- Myjnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 i w sobotę 9:00 – 15:00.
- Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w Cenniku.
- Usługę wykonuje się po zleceniu jej zakresu obsłudze myjni. Istnieje możliwość rezerwacji telefonicznej pod numerem +48 55 641 88 856.
- Płatność za usługę mycia pojazdu następuje przed lub po jej wykonaniu, gotówką lub kartą płatniczą. Faktura dotycząca usług wystawiana jest na życzenie klienta. Możliwe jest mycie pojazdów w formie bezgotówkowej w rozliczeniu comiesięcznym po uprzednim ustaleniu warunków współpracy.
- Mycie pojazdów w myjni „KAROLINA” odpowiada standardowi mycia w ręcznych myjniach samochodowych. Pierwszeństwo w obsłudze mają zamówienia złożone poprzez kontakt telefoniczny.
- Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia, obsługa myjni dokonuje szybkich oględzin pojazdu. W przypadku zauważenia przez obsługę lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, obsługa myjni może odmówić wykonania usługi.
- Klient jest zobowiązany poinformować obsługę myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia jak również nie standardowych powłokach na lakierze tzn folia, guma w sprayu itp.
- Klient po wjechaniu samochodem do myjni, przed rozpoczęciem świadczenia usługi mycia, zobowiązany jest wyłączyć silnik , włączyć bieg lub zaciągnąć hamulec ręczny oraz opuścić pojazd. Nadto klient jest zobowiązany do zamknięcia okien. W przypadku niezastosowania się do regulacji zawartej w zdaniach poprzedzających, myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.
- Po wyjeździe z terenu myjni, reklamacji związanej z wykonaną usługą mycia nie uwzględnia się.
- Część usług tj. czyszczenie komory silnika oraz pranie tapicerki ze względu na specyfikę, złożoność, oraz podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe wykonywane są na ryzyko klienta. Zamawiając wyżej wymienione usługi klient potwierdza zaznajomienie się z obowiązującymi w tym przypadku zasadami.
- Myjnia nie odpowiada za szkodę powstałą na terenie myjni, przed i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależytego wykonania usługi mycia. Zlecenie obsłudze myjni przez klienta wykonania innych usług, niż usługa mycia, w szczególności wprowadzenia pojazdu, oraz wyprowadzania pojazdu ze stanowiska, na którym wykonywana jest usługa mycia, następuje na ryzyko i odpowiedzialność klienta, który w takim przypadku powinien sprawować osobisty nadzór nad wykonywaniem takich usług.
- Myjnia nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w pojeździe np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty foto, biżuterię, itp.
- Oddanie przez klienta obsłudze myjni pojazdu celem wykonania dowolnej usługi w zakresie mycia pojazdu jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
- Firma „KAROLINA” nie gwarantuje usunięcia wszelkich plam i zabrudzeń mimo użycia specjalistycznych środków i urządzeń skuteczność zależna jest od wielu czynników na które nie zawsze mamy wpływ.
- Reklamacje wykonania usługi czyszczenia dywanów będą przyjmowane tylko w formie pisemnej i rozpatrywane w terminie 14 dni. W przypadku nie odebrania przez klienta przedmiotu usługi ( w szczególności dywany ) w przeciągu 3 miesięcy od umówionej daty odbioru ,przedmiot usługi zostanie przekazany instytucjom użyteczności publicznej . W przypadkach gdy dostarczony dywan/wykładzina zanieczyszczona jest odchodami , wymiocinami itp. cena usługi może zostać zwiększona do 200% ceny podstawowej z cennika.
- Firma”KAROLINA” nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku wad ukrytych dostarczonych przedmiotów usługi (dywanów) oraz błędnego oznaczenia dywanów przez producenta .
- W przypadku powstania sporu pomiędzy zleceniodawcą a Firmą „KAROLINA” na skutek zniszczenia lub zaginięcia dywanu podstawą do wypłaty odszkodowania będzie paragon lub inny dokument zakupu dywanu / wykładziny.
- Niniejszy cennik i regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2015 roku.
- Właścicielem strony jest Firma „KAROLINA” .
- Wszelkie informacje na temat oferty myjni i aktualnych promocji znajdują się na stronie internetowej www.myjniakarolina.pl
- We wszystkich przypadkach nie ujętych w regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego .
- Ewentualne zmiany cennika jak również regulaminu, następują w formie pisemnej, a za datę ważności uważa się datę opublikowania na stronie www.myjniakarolina.pl